ni är skit jobbiga!

Får hela tiden frågor gällande hur vårt hus ser ut och vad som hänt me Bosse (min manager)
ska svara på allt nu så ni slipper fråga
okej.. Bosse mår bra nu, han ligger hemma och vilar, han kan för tillfället inte vara med mig, så jag har försökt klara mig själv, vilket känns bra faktiskt :) ni har också accepterat detta och ni har vart underbara som inte stört mig när ja vart ensam i Stan. kärlek till er!
Bosse lär återhämta sig snart, pappa ville inte ge mig en av hans vakter, han ville testa mig och se om ja kan klara mig själv. vilket ja gjort/gjorde så nu flyter de på!
Stiven är nu anmäld. så jag hoppas att hans fula äckliga trippelhacka ramlar av! snuskpelle!
Vårt hus..
mitt rum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0