upptagen

Ida hade ja skola, NÄHEE?! hahah! idrott va bäst! vi hade basket, och för er alla som inte vet så hade ja spleat basket i 6 7 år, slutade för ett par år sen. men fortfarande min favoritsport, aa så vi spelade de ida i idrotten. och ja liksom ramlade, och en tjej råka sparka mig med sina metall skor ni vet där vid låren, och jag knappt sitta!! de gör så ooont!
efter skolan duschadde ja och gick till mammas kompis för att hjälpa henne med maten och passa henne son Elia. vääärldens gulligaste unge!! ans dop är på lördag så ja hade vägarna förbi lindex och hittade den här snygga kjolen. imon ska jag gå till henne igen för att hjälpa henne göra iordning alla presenter hon ska ge ut :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan du berätta om din kille? jag hatar när bloggare är "diskreta" om sina killar! berääätta!

2012-04-23 @ 22:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0